Vyskúšajte nové cviky v roku 2016

Print
workouts_2016

Dosiahnutie vašich cieľov nie je len o tom dať si záväzok a uskutočniť ho - ale mala by to byť aj zábava! S podporou vašich členov Herbalife, s podporou vyváženej zdravej diéty a pravidelného cvičenia môžete svoje ciele v roku 2016 premeniť na realitu. Kľúč? Nájsť cvičenie, ktoré vás bude baviť. Čítajte ďalej a objavte 3 nové aktivity, ktoré môžete pridať do tohtoročného cvičebného režimu, ktoré sú zábavné, efektívne a môžete sa do nich pustiť každý bez ohľadu na úroveň fyzickej kondície! 

SMEROM K ŽRDI

Ak to, čo vám chýba, je elegancia, držanie tela a dlhé ohybné končatiny tanečnice, zamierte do baletnej triedy. Ako vysvetľuje fitnes expertka Samantha Clayton, “Tento štýl tréningu je zostavený z tradičných pohybov upravených tak, aby vyhovovali všetkým úrovniam. Baletná žrď sa používa ako opora, ktorá pomáha udržať stabilitu pri cvičení počas izometrického silového tréningu (udržiava vaše telo stabilné pri sťahovaní špecifickej skupiny svalov), v kombinácii s vysokým opakovaním pohybov s malým rozsahom.” Toto vysokoefektívne cvičenie „dokonale spája jemné pohyby tela s vlastnou váhou s flexibilitou a koordináciou.” Pomalé a cielené pohyby pomáhajú získavať svalovú kontrolu a základnú stabilitu.

NAKOPNITE BICYKEL

Cyklistika je cvičenie s nízkym dopadom, ktoré môže byť ušité na mieru vašim cieľom a záujmom. Vyberte si medzi stacionárnym bicyklom doma alebo v posilňovni, alebo vyskúšajte spinning (vysoko energetické cvičenie s hlasnou hudbou a zaručeným faktorom zábavy). Prípadne naskočte na dve kolesá a využite šancu preskúmať skvelé okolie, alebo ho použite na denné dochádzanie do a z práce. Všetky spôsoby sú skvelé na spalovanie kalórií, stavbu svalovej hmoty, trénovanie vytrvalosti a zlepšenie celkovej kondície. “Existujú nekonečné možnosti pokroku alebo regresie pri cvičení na bicykli s cieľom vyvolať požadovanú odpoveď od tela; ako je napríklad zmenou vzdialenosti, rýchlosti alebo úrovne odporu, "vysvetľuje Clayton. “Aj na bicykli môžete vykonávať tréning intervalovým štýlom, ktorý je vhodný pre vrcholových atlétov ale i pre začiatočníkov.”

PORAZTE BOXERA 

Chcete cvičenie, ktoré spáli kalórie a uvoľní stres? Je čas dať príležitosť boxu! Silné svaly, štíhla postava a schopnosť pohybovať sa rýchlo je pre boxerov štandard - a to je dôvod. „Boxovanie je skvelé, pretože môžete skutočne otestovať váš kardio respiračný systém, vybudovať si silu a zlepšiť svoju koordináciu, a to všetko naraz,“ hovorí Clayton. S pohybmi, ktoré podporujú spaľovanie tukov ako aj tvarovanie ramien, hrudníka a stehien je box cvičením celého tela, pri ktorom akonáhle poznáte pohyby, môžete ich robiť kdekoľvek a kedykoľvek.

Napísala Samantha Clayton, AFAA, ISSA. Samantha je Riaditeľ Fitness vzdelávania v Herbalife.



sk-SK | 20. 2. 2018 5:18:55 | NAMP2HLASPX03